OoK Ogłoszenie o konkursie

Wersja: 27.12.2017 | Pobrań: 821 | Obowiązuje od: 2016-07-28
Brak głosów

Opis: OoK Ogłoszenie o konkursie

Ogłoszenie o konkursie zawiera w sobie następujące sekcje:

1. Zamawiający - podaje się informacje m.in. o tym:

  • kto przeprowadza konkurs,
  • informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie konkursu,
  • czy postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających,
  • czy konkurs jest przeprowadzany wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej,
  • adres firmy zamawiającego,
  • rodzaj zamawiającego,
  • podział obowiązków między zamawiającymi,
  • adres przesyłania wniosków.

 

2. Przedmiot konkursu - w tej sekcji podaje się informacje takie jak:

  • nazwa nadana konkursowi przez zamawiającego,
  • określenie przedmiotu konkursu,
  • Główny kod CPV i jeżeli dotyczy dodatkowe kody.

 

3. Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym - w sekcji zawierają się informacje takie jak:

  • wymagania, jakie muszą spełniać uczestnicy konkursu,
  • podanie zastrzeżenia dla wykonawcy posiadającego uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

 

4. Procedura - w ostatniej sekcji podaje się:

  • kryteria oceny prac konkursowych,
  • informacje administracyjne, gdzie możemy wyróżnić termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w konkursie/prac konkursowych czy informacje dodatkowe.
  • informacje na temat nagród.

Formularz został zamieszczony w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych

Podstawa prawna:

Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wzorów ogłoszeń zamieszczanych w Biuletynie Zamówień Publicznych (Dz.U. 2016 poz. 1127).

Podobne z kategorii:

Najnowsze druki:

Grupa formularzy:

Nota prawna:

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Format XML dla programistów:

Komentarze użytkowników:

Dodaj Twój komentarz

 
Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.