EL/WPS/2 (archiwalny) Zgłoszenie wymeldowania z miejsca pobytu stałego
Wymeldowania z pobytu stałego lub czasowego można dokonać osobiście lub przez pełnomocnika.
Podczas załatwiania sprawy należy przedstawić:
- dokument tożsamości: dowód osobisty albo paszport,
- wypełniony formularz.
Wymeldować należy się najpóźniej w dniu, w którym dana osoba wyprowadza się z miejsca zameldowania na pobyt stały. Istnieje możliwość wymeldowania się podczas meldowania w nowym miejscu. Urzędnik wtedy automatycznie wymelduje osobę z poprzedniego miejsca pobytu.
Na zgłoszeniu należy podać informacje dotyczące:
- osoby, której dotyczy zgłoszenie podając dane identyfikacyjne (nazwisko, imię, PESEL, datę urodzenia, miejsce urodzenia),
- adres miejsca pobytu stałego,
- dane pełnomocnika.
słowa kluczowe: zgłoszenie wymeldowania wymeldowanie z miejsca pobytu stałego pobyt stały zgłoszenia formularz wymeldowania meldunek meldowanie zameldowania
Podstawa prawna:Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz.U. 2017 poz. 2411).