PB-15 Wniosek o wszczęcie uproszczonego postępowania legalizacyjnego (PB-15)

Wersja: 1.08.2022 | Pobrań: 298
Brak głosów

Opis: PB-15 Wniosek o wszczęcie uproszczonego postępowania legalizacyjnego (PB-15)

Wniosek o wszczęcie uproszczonego postępowania legalizacyjnego (PB-15) należy złożyć do odpowiedniego organu nadzoru budowlanego: powiatowy inspektorat nadzoru budowlanego lub wojewódzki inspektora nadzoru budowlany (w zakresie spraw wymienionych w art. 82 ust. 3 i 4 Prawa budowlanego).

Wniosek może zostać złożony przez właściciela, zarządcę obiektu lub pełnomocnika wnioskodawcy, którzy mogą być osobą fizyczną, prawną lub jednostką nieposiadającą osobowości prawnej.

Na wniosku należy umieścić dane wnioskodawcy lub jego pełnomocnika tj.:

1. imię i nazwisko lub nazwa,

2. adres (kraj, województwo, powiat, gmina, ulica, nr domu, nr lokalu, miejscowość, kod pocztowy, poczta),

3. adres email i numer telefonu nieobowiązkowo.

Należy również uzupełnić dane obiektu:

1. data zakończenia budowy oraz opis obiektu,

2. położenie nieruchomości (województwo, powiat, gmina, ulica, nr domu, nr lokalu, miejscowość, kod pocztowy, poczta, identyfikator działki ewidencyjnej),

3. zaznaczyć oraz uzupełnić dane o załącznikach.

Składając wniosek w wersji papierowej należy złożyć czytelni podpis oraz uzupełnić datę. W przypadku składania go w formie elektronicznej nie jest to konieczne ale można wyrazić zgodę na doręczenie korespondencji w sprawie za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344).

Podstawa prawna:

Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 16 lutego 2021 r. w sprawie określenia wzoru formularza wniosku o wszczęcie uproszczonego postępowania legalizacyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 338)

Podobne z kategorii:

Najnowsze druki:

Grupa formularzy:

Nota prawna:

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Format XML dla programistów:

Komentarze użytkowników:

Dodaj Twój komentarz

 
Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.