SNwPU Spis należności w postępowaniu upadłościowym

Wersja: 30.01.2018 | Pobrań: 466 | Obowiązuje od: 2016-01-01
Brak głosów

Opis: SNwPU Spis należności w postępowaniu upadłościowym

Spis należności w postępowaniu upadłościowym wypełnia syndyk, podając informacje dotyczące:

  • sygnatury sprawy, dane sędziego, upadłego (imię i nazwisko lub nazwę) oraz oznaczenie sądu,
  • dane syndyka: imię i nazwisko, numer KRS lub inne dane umożliwiające identyfikację,
  • numer licencji, jaką posiada doradca restrukturyzacyjny. W przypadku syndyka działającego w formie spółki handlowej należy podać numery licencji wspólników ponoszących odpowiedzialność za zobowiązania spółki bez ograniczenia całym swoim majątkiem albo członków zarządu reprezentujących spółkę.

Dalszą część formularza stanowi tabela gdzie podaje się informacje takie jak:

  • numer składnika masy upadłości,
  • dłużnik,
  • tytuł należności,
  • opis należności (w tym zabezpieczenie i termin wymagalności),
  • stan postępowania prowadzonego w celu odzyskania należności,
  • wartość nominalna,
  • wartość szacunkowa.

Formularz został zamieszczony w rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości i Pracy z dnia 17 grudnia 2015 r. w sprawie określenia wzoru spisu inwentarza w postępowaniu upadłościowym, spisu należności w postępowaniu upadłościowym oraz spisu nieobjętych przez syndyka składników majątku upadłego, w tym składników majątku nieobjętych na skutek czynności bezskutecznych.

Podstawa prawna:

Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 17 grudnia 2015 r. w sprawie określenia wzoru spisu inwentarza w postępowaniu upadłościowym, spisu należności w postępowaniu upadłościowym oraz spisu nieobjętych przez syndyka składników majątku upadłego, w tym składników majątku nieobjętych na skutek czynności bezskutecznych (Dz.U. 2015 poz. 2203).

Podobne z kategorii:

Najnowsze druki:

Grupa formularzy:

Nota prawna:

PAMIĘTAJ! Gdy wypełnisz formularz - przeczytaj go uważnie w wersji ostatecznej lub skonsultuj się ze specjalistą! Udostępnione przez nas wzory druków, formularzy, pism, deklaracji lub umów należy zawsze właściwie przetworzyć, uzupełnić lub dopasować do swojej sytuacji. Pamiętaj, że podpisując dokument kształtujesz nim swoje prawa lub obowiązki, zatem zachowaj należytą uwagę przy zmianach i jego wypełnianiu. Ze względu na niepowtarzalność każdej czynności, samodzielnie lub na podstawie opinii specjalisty musisz ocenić, czy wykorzystany formularz zastał zastosowany przez Ciebie odpowiednio do stanu faktycznego, prawnego lub zamierzonego celu.

Format XML dla programistów:

Komentarze użytkowników:

Dodaj Twój komentarz

 
Treść tego pola jest prywatna i nie będzie udostępniana publicznie.